Повністю синтетична моторна олива з низьким вмістом сульфатного попелу, фосфору й сірки та властивістю економії палива.
Це повністю синтетичне мастило на основі ретельно відібраних базових олив дуже високої якості. Олива з низьким вмістом сульфатного попелу, фосфору й сірки призначена для двигунів легкових автомобілів з турбонагнітачем або без нього, що працюють на бензині, скрапленому нафтовому газі та дизельному паливі й потребують мінімального вмісту сульфатного попелу, фосфору й сірки та економії палива.
Сфери застосування
Цю оливу спеціально розроблено для бензинових і дизельних двигунів останнього покоління стандарту «Євро-4», оснащених дизельними сажовими фільтрами (DPF), які потребують моторної оливи з низькою в’язкістю HTHS. Це значно покращує економію палива. Також може застосовуватися там, де рекомендуються оливи за специфікацією ILSAC GF-4.
Продуктивність
Спеціальна формула з низьким вмістом сульфатного попелу, фосфору й сірки подовжує строк служби DPF і водночас забезпечує найвищу економію палива та низький рівень викидів CO₂. Олива має стійкість до окиснення, утримує частинки сажі в завислому стані та зменшує утворення відкладень на поршнях.
Відповідає специфікаціям виробників оригінального обладнання (OEM Specifications)
FORD – WSS-M2C934-B
JAGUAR LAND ROVER – STJLR.03.5005
Відповідає галузевим специфікаціям
ACEA – C1-16
ACEA – C2
JASO – DL-1
Типові показники
Щільність за 15°C (ASTM D4052): 0,852 g/ml
Кінематична в’язкість за 40°C (ASTM D445): 59,1 mm²/s
Кінематична в’язкість за 100°C (ASTM D445): 10,5 mm²/s
Індекс в’язкості (ASTM D2270): 169
Лужне число, BN (ASTM D2896): 6,4 mg KOH/g
Точка застигання (ASTM D6892): –45°C
В’язкість CCS за –30°C (ASTM D5293): 5600 mPa·s
Сульфатна зола (ASTM D874): 0,48 %
Температура спалаху COC (ASTM D92): 224°C