Повністю синтетична моторна олива високої продуктивності для бензинових і дизельних двигунів із турбонагнітачем.
Це повністю синтетична моторна олива останнього покоління, виготовлена на основі ретельно відібраних високоякісних базових олив у поєднанні з удосконаленим пакетом присадок. Формула розроблена для відповідності найсуворішим вимогам виробників двигунів і забезпечує стабільні змащувальні властивості за широкого діапазону температур та навантажень.
Сфери застосування
Рекомендована для бензинових двигунів легкових автомобілів, де потрібен максимальний рівень продуктивності, а також для дизельних двигунів легкових автомобілів із турбонагнітачем і прямим уприскуванням палива. Дозволяє подовжувати інтервали заміни оливи відповідно до рекомендацій виробників оригінального обладнання. Не підходить для дизельних двигунів, оснащених сажовим фільтром (DPF).
Продуктивність
Завдяки оптимальній в’язкості та чудовій текучості олива забезпечує легкий холодний запуск і ефективно зменшує зношування двигуна. Сучасний пакет присадок підтримує чистоту двигуна, запобігає утворенню відкладень і гарантує тривалий строк служби навіть за важких умов експлуатації.
Сертифікати
MB – 229.5
VW – 502 00
VW – 505 00
Відповідає специфікаціям виробників оригінального обладнання (OEM Specifications)
BMW – Longlife-01
CHRYSLER – MS 12991
FIAT – 9.55535-H2 / M2 / N2 / Z2
MB – 226.5
MB – 229.3
OPEL – GM-LL-B-025
PORSCHE – A40
PSA – B71 2296
RENAULT – RN 0700
RENAULT – RN 0710
Відповідає галузевим специфікаціям
ACEA – A3/B3-16
ACEA – A3/B4
API – SN Plus
API – SN/CF
API – SP
Типові показники
Щільність за 15°C (ASTM D4052): 0,857 g/ml
Кінематична в’язкість за 40°C (ASTM D445): 83,3 mm²/s
Кінематична в’язкість за 100°C (ASTM D445): 13,8 mm²/s
Індекс в’язкості (ASTM D2270): 170
Лужне число, TBN (ASTM D2896): 10,1 mg KOH/g
Точка застигання (ASTM D6892): –45°C
CCS в’язкість за –30°C (ASTM D5293): 6300 mPa·s
Сульфатна зольність (ASTM D874): 1,1 %
Температура спалаху COC (ASTM D92): 228°C