Якщо Ви оформили заявку з 9:00 до 18:00, ми перетелефонуємо Вам протягом 30 хвилин.
Якщо Ви оформили заявку після 18:00, ми перетелефонуємо Вам наступного дня до 11:00.
Клас в'язкості: 5W-40
Стандарти: API SERVICE SN, API SERVICE CF, ACEA C3
Схвалення: RENAULT RN0710 - RN0700, MB-Approval 229.51, FIAT 9.55535-S2, VW 502 00 505 00, VW 502 00 505 00 505 01
Відповідність вимогам: SUZUKI, KIA, IVECO, HYUNDAI, FOTON, MITSUBISHI, NISSAN, SSANGYONG
Самовивіз
Доставка по Харкову
Доставка у відділення "Нова пошта"
Моторна олива для бензинових двигунів і дизелів легкої комерційної техніки - EURO IV і EURO V Technosynthese®.
ОСОБЛИВОСТІ
Високотехнологічна моторна олива, створена за технологією Technosynthese®, схвалена багатьма виробниками легкової комерційної техніки (LCV). Спеціально розроблена для LCV останнього покоління виробництва країн Європейського Союзу, оснащених турбо-дизелями з безпосереднім впорскування або бензиновими двигунами, які відповідають нормам вмісту шкідливих речовин у відпрацьованих газах Euro 4 або 5, для яких регламентовано використання моторних олив, що відповідають стандарту АСЕА С3, висока в'язкість HTHS (> 3.5 мПа.с) та "Mid SAPS" знижений вміст сульфатної золи (≤ 0.8%), фосфору (0.07 ≤ x ≤ 0.09%) та сульфуру (≤ 0.3%). Сумісна з каталітичними нейтралізаторами та дизельними фільтрами твердих часток (DPF). Перед застосуванням обов'язвоко звіритися з інструкцією з експлуатації транспортного засобу.
Двигуни, які відповідають екологічним стандартам по вмісту шкідливих речовин у відпрацьованих газів EURO IV і EURO V оснащені системами доочистки відпрацьованих газів. Сульфур і фосфор виводить із ладу каталітичний нейтралізатор відпрацьованих газів; сульфатна зола забиває фільтра твердих частинок дизелів, що призводить до скорочення циклів регенерації, швидкого старіння оливи і втрати потужності двигуна.
Стандарт ACEA C3 вимагає від олив забезпечення високої стійкості і зниження вмісту шкідливих речовин у відпрацьованих газах потужних двигунів. Motul Power LCV Euro+ 5W-40 підсилений синтетичною основою з регламентованим рівнем сульфатної зольності (SAPS), що забезпечує високу стійкість оливної плівки, зменшує коефіцієнт тертя в двигуні і сумісна з чутливими системами доочистки відпрацьованих газів.
Забезпечується відмінний захист від зношування і стабільність оливи за високих температур. Зменшені витрати оливи. Відповідність стандарту ACEA C3 передбачає подовженні міжзмінні інтервали, визначені бортовим комп’ютером.
Специфікація MB 229.51 висуває обмеження на вміст сульфатної золи, фосфору і сульфуру (SAPS), задля забезпечення сумісності з системами доочистки відпрацьованих газів MERCEDES, а також у всіх дизелях MERCEDES, оснащених чи неоснащених фільтрами твердих частинок (DPF).
Специфікація RN0700 і RN0710 від групи RENAULT вимагає від моторних олив високої стійкості до високих температур і сумісності з сучасними системами доочистки відпрацьованих газів. Специфікація Renault RN0700 розповсюджується на всі атмосферні двигуни (за винятком Renault Sport) групи Renault (Renault, Dacia, Samsung).
Розповсюджується також на автомобілі, які оснащені дизелями 1.5L dCi без фільтра твердих частинок (DPF), потужністю менше 100 к.с. і з інтервалами заміни оливи 20 000 або 1 раз на рік. Специфікація RN0710 розповсюджується на всі бензинові двигуни з турбонагнітачами, Renault Sport і дизелі без фільтрів твердих частинок групи RENAULT (Renault, Dacia, Samsung).
Специфікація VW 502 00 і 505 01 вимагають від моторних олив відмінних миючо-диспергуючих властивостей, високої стійкості оливної плівки, стійкість до підвищення в’язкості при потраплянні до оливи продуктів неповного згоряння дизелів.
Дану специфікацію розроблено для захисту більшості бензинових двигунів і дизелів з безпосереднім впорскуванням (безпосереднє впорскування, фіксований міжзмінний інтервал, перед використанням звіритись з керівництвом по експлуатації атвомобілів).
Специфікація FIAT 9.55535-S2 вимагає від моторної оливи поєднання стандарту ACEA C3 і класу в’язкості 5W-40, задля забезпечення сумісності з бензиновими двигунами FIAT, ALFA-ROMEO і LANCIA з липня 2007 року виробництва.
ТЕХНІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ
Клас в’язкості, SAE J 300: 5W-40
Густина при 20°C (68°F), ASTM D1298: 0,845 г/см³
В’язкість при 40°C (104°F), ASTM D445: 84,7 мм²/с
В’язкість при 100°C (212°F), ASTM D445: 14,1 мм²/с
HTHS-в’язкість при 150°C (302°F), ASTM D4741: 3,6 мПа·с
Індекс в’язкості, ASTM D2270: 172
Температура застигання, ASTM D97: -39°C
Температура спалаху, ASTM D92: 234°C
Сульфатна зольність, ASTM D874: 0,80% маси
Лужне число, ASTM D2896: 7,5 мг KOH/г
Перевірка оригінальності мастила
Компанії виробники мастил багато уваги приділяють питанням захисту своєї оригінальної продукції. Пропонуємо Вам ознайомитись з інформацією як визначити оригінальність мастила Читати повністю
Не забідьте додати в замовлення Фільтри
В нашому магазині Ви можете одразу замовити фільтри (мастильний, паливний, повітряний, салонний) для проведення повноцінного обслуговування транспортного засобу Читати повністю