Якщо Ви оформили заявку з 9:00 до 18:00, ми перетелефонуємо Вам протягом 30 хвилин.
Якщо Ви оформили заявку після 18:00, ми перетелефонуємо Вам наступного дня до 11:00.
Клас в'язкості: 0W-8
Стандарти: JASO GLV-1
Відповідність вимогам: TOYOTA, MAZDA
Самовивіз
Доставка по Харкову
Доставка у відділення "Нова пошта"
Інноваційне та довговічне синтетичне моторне мастило, спеціально розроблене для гібридних електромобілів (H.E.V) і плагін-гібридних електромобілів (P.H.E.V), оснащених сучасними бензиновими двигунами — турбованими або атмосферними, з прямим або непрямим вприскуванням, розрахованими на використання оливи SAE 0W-8 із низьким тертям і низькою в'язкістю HTHS (високотемпературна високошвидкісна зсувна в'язкість) (≥ 1.7 мПа·с).
Motul NGEN Hybrid 0W-8 спеціально створене для технічних викликів, пов’язаних із бензиновими гібридними авто, таких як розбавлення пального, утворення водної емульсії, велика кількість циклів запуску/зупинки двигуна, а також умови роботи при знижених температурах мастила. Ця передова формула є частиною нового сталого підходу Motul, адже містить 25% високоякісної відновленої базової оливи та фасується у каністру Motul, виготовлену на 50% з переробленого пластику й на 100% придатну до повторної переробки, що дозволяє зменшити вуглецевий слід на етапі виробництва.
Motul NGEN — це загальна назва сталих лінійок мастил Motul, які використовують різні технології у складі формул і пакуванні задля зниження впливу на довкілля та підтримки циркулярної економіки.
Цю спеціалізовану формулу також можна використовувати в бензинових двигунах, які вимагають в'язкість SAE 0W-8 або мастило з покращеною паливною економічністю класу 8 за стандартом JASO GLV-1.
Motul NGEN Hybrid 0W-8 також підходить для батарейних електромобілів (B.E.V), оснащених бензиновим двигуном-розширювачем пробігу (Range Extender).
Сумісна з каталізаторами та фільтрами твердих частинок.
Цей тип оливи може бути непридатним для деяких двигунів — у разі сумнівів зверніться до інструкції з експлуатації.
ОСОБЛИВОСТІ
Стандарт JASO GLV-1 — це перший стандарт для наднизьков’язких моторних мастил, який вимагає високих показників паливної економічності без шкоди для захисту двигуна, зокрема при використанні бензину з вмістом етанолу до 85% (E85).
Клас в’язкості SAE 0W-8 суттєво знижує гідродинамічне тертя мастила, забезпечуючи максимальні переваги у зниженні витрати пального, особливо при роботі на холодному двигуні.
Цей наднизький клас в’язкості також покращує циркуляцію мастила при запуску, дозволяє швидше створити тиск мастила, забезпечує швидше підвищення обертів і сприяє швидкому досягненню робочої температури.
Motul NGEN Hybrid 0W-8 спеціально розроблене для унікальних умов експлуатації гібридних електромобілів, таких як HEV, PHEV і BEV з Range Extender, де бензиновий двигун постійно запускається та зупиняється в різних режимах руху. Такий режим роботи створює додаткові навантаження на мастило: розбавлення паливом, водна емульсія, велика кількість запусків/зупинок, робота при нижчих температурах — усе це спричиняє посилену оксидацію, і MOTUL NGEN HYBRID 0W-8 повністю відповідає цим високим вимогам.
Екологічно безпечна, ця олива сприяє зниженню витрати пального і, відповідно, зменшує викиди парникових газів (CO₂).
ТЕХНІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ
Клас в'язкості, SAE J 300: 0W-8
Густина при 20°C (68°F), ASTM D1298: 0.839 г/см³
В'язкість при 40°C (104°F), ASTM D445: 26.3 мм²/с
В'язкість при 100°C (212°F), ASTM D445: 5.3 мм²/с
В'язкість HTHS при 150°C (302°F), ASTM D4741: 1.8 мПа·с
Індекс в'язкості, ASTM D2270: 139
Температура застигання, ASTM D97: -51.0°C
Температура спалаху, ASTM D92: 230.0°C
Сульфатна зольність, ASTM D874: 0.75% маси
Лужне число, ASTM D2896: 7.0 мг KOH/г
Перевірка оригінальності мастила
Компанії виробники мастил багато уваги приділяють питанням захисту своєї оригінальної продукції. Пропонуємо Вам ознайомитись з інформацією як визначити оригінальність мастила Читати повністю
Не забідьте додати в замовлення Фільтри
В нашому магазині Ви можете одразу замовити фільтри (мастильний, паливний, повітряний, салонний) для проведення повноцінного обслуговування транспортного засобу Читати повністю