Motul NGEN Hybrid 0W-30

Об єм:
651

Клас в'язкості: 0W-30

Стандарти: API SERVICE SP-RC, ILSAC GF-6A

Відповідність вимогам: HONDA, NISSAN, TOYOTA

Самовивіз

Харків, вул. Георгія Тарасенка 35
В наявності
Безкоштовно

Доставка по Харкову

Безкоштовна доставка на замовлення від 1500 грн
В наявності
від 100 грн

Доставка у відділення "Нова пошта"

Від 1500 грн — доставка за наш рахунок (при оплаті)
1-3 дні
За тарифами перевізника

Питання і відгуки Motul NGEN Hybrid 0W-30

Ваш відгук може бути першим!

Інноваційна та екологічна синтетична моторна олива, спеціально розроблена для гібридних електричних транспортних засобів (H.E.V) і гібридних електричних транспортних засобів (P.H.E.V), що заряджаються від електромережі, оснащених новітніми бензиновими двигунами, з турбонаддувом або атмосферних, з безпосереднім або непрямим впорскуванням, для яких регламентуються моторні оливи класу в'язкості SAE 0W-30 зі зниженим коефіцієнтом тертя та низькою в'язкістю HTHS (висока температура і високий зсув) (≥ 2,9 мПа.с).

MOTUL NGEN HYBRID 0W-30 розроблено спеціально для боротьби з технічними проблемами, які виникають в бензинових двигунах гібридів, таких як розбавлення оливи паливом, водна емульсія, режим роботи старт/стоп та недостатній прогрів оливи. Ця найсучасніша формула є частиною абсолютно нової екологічної концепції Motul, оскільки містить 25% регенерованих базових олив преміум-класу та заливається в каністри Motul, які на 50% складаються з переробленого пластику та на 100% підлягають вторинній переробці, що дозволяє Motul зменшити свій екологічний слід і віддавати перевагу циркулярній економіці.

MOTUL NGEN — це загальна назва, яка позначає декілька серій продуктів Motul, які використовують різні технології у рецептурі та упаковці для зменшення викидів вуглецю. Цю спеціальну формулу також можна використовувати для бензинових двигунів, які вимагають олив класу в’язкості SAE 0W-30 або олив «Fuel Economy» класу в’язкості 30 та відповідність стандартам API SP-RC, API SP та/або ILSAC GF-6A. MOTUL NGEN HYBRID 0W-30 підходить для акумуляторних електричних транспортних засобів (B.E.V), оснащених бензиновими двигунами, які використовуються для збільшення запасу ходу. Сумісний з каталітичними нейтралізаторами та фільтрами твердих частинок. Цей тип оливи може бути непридатним для використання в деяких двигунах. Зверніться до посібника користувача, якщо сумніваєтеся.

ОСОБЛИВОСТІ

Стандарт API SP повністю покриває вимоги передніх версій наприклад API SN та всіх попередніх стандартів API. Специфікація API SP більш вимоглива до енергоощадності оливи. Моторні оливи API SP забезпечують виняткову стійкість до окиснення, кращий захист від утворення відкладень, краще забезпечення чистоти двигуна, захист від зносу та кращу прокачуваність при низьких температурах для економії палива протягом усього міжзмінного інтервалу.

Окрім зворотної сумісності, порівняно з API SN і API SN Plus, стандарт API SP забезпечує кращий захист від явища LSPI для бензинових двигунів із турбонаддувом та прямим впорскуванням. Базуючись на специфікації API SP, стандарт ILSAC GF-6A для моторних олив класу в’язкості 30 є більш вимогливим порівняно з ILSAC GF-5, особливо щодо показників економії палива.

Стандарт регламентує нижчий клас в’язкості, а також подовжені інтервали заміни, чистоту поршнів/кілець, сумісність з ущільнювачами та знижений вміст фосфору для покращення сумісності систем доочищення.

Специфікація ILSAC GF-6A також забезпечує ідеальний захист двигуна при використанні бензину, що містить до 85% етанолу (E85). Клас в'язкості SAE 0W-30 знижує коефіцієнт тертя в режимі гідродинамічного мащення, забезпечує значну економію палива, особливо коли температура оливи низька. Цей клас в'язкості також покращує прокачуваність оливи під час пуску, забезпечує швидше підвищення тиску оливи, швидке підвищення обертів і дозволяє швидше досягти робочої температури, незалежно від режиму роботи двигуна.

MOTUL NGEN HYBRID 0W-30 розроблено спеціально для вирішення особливих завдань гібридних електромобілів, таких як HEV, PHEV і BEV, у яких відбуваються численні та раптові зупинки та пуски бензинового двигуна під час роботи автомобіля. Цей конкретний режим роботи двигуна внутрішнього згоряння на гібридному транспортному засобі створює дуже специфічні проблеми для моторної оливи з якими вона має боротись, такі як розбавлення оливи паливом, водна емульсія, велика кількість циклів зупинки/пуску та робота в умовах низької температури оливи, що призводить до підвищеного окиснення.

MOTUL NGEN HYBRID 0W-30 здатний повністю протидіяти цим проблемам та захищати двигун. Екологічно чисте, цей тип масла дозволяє скоротити споживання палива і, таким чином, мінімізує викиди парникових газів (CO2).

ТЕХНІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ

Клас в'язкості, SAE J 300: 0W-30
Густина за 20°C (68°F), ASTM D1298: 0.843 г/см³
В'язкість за 40°C (104°F), ASTM D445: 60.0 мм²/с
В'язкість за 100°C (212°F), ASTM D445: 10.7 мм²/с
В'язкість HTHS за 150°C (302°F), ASTM D4741: 3.1 мПа·с
Індекс в'язкості, ASTM D2270: 171
Температура застигання, ASTM D97: -51.0 °C
Температура спалаху, ASTM D92: 232.0 °C
Сульфатна зольність, ASTM D874: 0.72% маси
Лужне число, ASTM D2896: 7.2 мг KOH/г

Перевірка оригінальності мастила

Компанії виробники мастил багато уваги приділяють питанням захисту своєї оригінальної продукції. Пропонуємо Вам ознайомитись з інформацією як визначити оригінальність мастила Читати повністю

Не забідьте додати в замовлення Фільтри

В нашому магазині Ви можете одразу замовити фільтри (мастильний, паливний, повітряний, салонний) для проведення повноцінного обслуговування транспортного засобу Читати повністю

(099) 281-06-24
(073) 281-06-24

-->