Якщо Ви оформили заявку з 9:00 до 18:00, ми перетелефонуємо Вам протягом 30 хвилин.
Якщо Ви оформили заявку після 18:00, ми перетелефонуємо Вам наступного дня до 11:00.
Клас в'язкості: 0W-16
Стандарти: ILSAC GF-6B, API SERVICE SP-RC
Відповідність вимогам: TOYOTA, SUZUKI, HONDA
Самовивіз
Доставка по Харкову
Доставка у відділення "Нова пошта"
Синтетична біо-джерельна енергоощадна моторна олива спеціально розроблена для гібридних електромобілів (H.E.V) та плагін-гібридних електромобілів (P.H.E.V), оснащених сучасними бензиновими двигунами — з турбонаддувом або без нього, з прямим або непрямим упорскуванням, які вимагають застосування оливи SAE 0W-16 з низьким коефіцієнтом тертя та низькою в'язкістю HTHS (High Temperature High Shear) ≥ 2.3 мПа·с.
MOTUL NGEN HYBRID 0W-16 спеціально адаптована до технічних викликів, які створюють бензинові гібриди: розбавлення пального, утворення водної емульсії, велика кількість запусків і зупинок двигуна, а також робота при знижених температурах оливи. Ця високотехнологічна формула є частиною нової екологічної концепції Motul: вона містить 25% органічної основи (100% відновлювані рослинні синтетичні базові оливи) і фасується в пластикову каністру Motul, виготовлену на 50% з переробленого матеріалу, яка є повністю перероблюваною. Органічна основа з поновлюваних нефосильних джерел знижує вплив на довкілля та дозволяє Motul скоротити вуглецевий слід на 25% під час виробництва.
Позначення MOTUL NGEN використовується для всієї екологічної лінійки продукції бренду, яка поєднує різні технології в рецептурах і упаковці з метою зменшення вуглецевого сліду.
Цю оливу також можна використовувати в бензинових двигунах, які вимагають мастила класу в’язкості SAE 0W-16 або «Fuel Economy» у класі в’язкості 16, відповідно до стандартів API SP-RC, API SP та/або ILSAC GF-6B.
MOTUL NGEN HYBRID 0W-16 також підходить для акумуляторних електромобілів (B.E.V), оснащених бензиновим двигуном, який використовується як генератор (Range Extender).
Сумісна з каталізаторами та сажовими фільтрами.
Цей тип оливи може бути непридатним для деяких двигунів. У разі сумнівів зверніться до інструкції з експлуатації.
ОСОБЛИВОСТІ
Стандарт API SP повністю охоплює вимоги стандарту API SN, а також усіх попередніх стандартів API. Крім того, версія API SP-RC (Resource Conserving) є ще більш вимогливою щодо економії пального. Мастила, що відповідають API SP, забезпечують покращену стійкість до окиснення, ефективніший захист від відкладень і нагару в двигуні, кращий захист від зношування, а також стабільну роботу при низьких температурах протягом усього терміну служби оливи.
Окрім зворотної сумісності зі стандартами API SN та API SN Plus, стандарт API SP забезпечує ще кращу продуктивність і підвищений захист від явища LSPI (низькошвидкісне передчасне займання) для турбованих бензинових двигунів з прямим впорскуванням і зменшеним об’ємом.
Стандарт ILSAC GF-6B, заснований на API SP для мастил класу в’язкості 16, є суворішим за ILSAC GF-5, особливо за критеріями економії пального. Підвищені вимоги стосуються не лише низької в’язкості та енергоощадності, а й збільшених інтервалів заміни, чистоти поршнів і кілець, сумісності з ущільнювачами та зниженого вмісту фосфору для кращої сумісності з системами допісляобробки відпрацьованих газів. Стандарт також гарантує повноцінний захист двигуна при використанні пального з вмістом етанолу до 85% (E85).
Клас в’язкості SAE 0W-16 суттєво знижує гідродинамічне тертя мастила, забезпечуючи значну економію пального, особливо в умовах холодного запуску. Цей надрідкий клас в’язкості також гарантує чудову циркуляцію оливи, миттєве створення тиску, динамічніші підйоми обертів та швидший вихід двигуна на робочу температуру, незалежно від режиму його роботи.
MOTUL NGEN HYBRID 0W-16 спеціально створена для задоволення особливих потреб гібридних електромобілів (HEV, PHEV та BEV з Range Extender), де бензиновий двигун неодноразово й несподівано зупиняється й запускається під час роботи автомобіля. Такий специфічний режим роботи ДВЗ у гібриді створює унікальні навантаження на мастило, і MOTUL NGEN HYBRID 0W-16 повністю відповідає цим вимогам.
Цей тип оливи дозволяє зменшити споживання пального і, відповідно, знижує викиди парникових газів (CO₂), сприяючи захисту навколишнього середовища.
ТЕХНІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ
Класс вязкости, SAE J 300: 0W-16
Плотность при 20°C (68°F), ASTM D1298: 0.841 г/см³
Вязкость при 40°C (104°F), ASTM D445: 38.5 мм²/с
Вязкость при 100°C (212°F), ASTM D445: 7.5 мм²/с
Вязкость HTHS при 150°C (302°F), ASTM D4741: 2.4 мПа·с
Индекс вязкости, ASTM D2270: 166
Температура застывания, ASTM D97: -42.0°C / -44.0°F
Температура вспышки, ASTM D92: 228.0°C / 442.0°F
Сульфатная зольность, ASTM D874: 0.72% массы
Щелочное число, ASTM D2896: 7.2 мг KOH/г
Перевірка оригінальності мастила
Компанії виробники мастил багато уваги приділяють питанням захисту своєї оригінальної продукції. Пропонуємо Вам ознайомитись з інформацією як визначити оригінальність мастила Читати повністю
Не забідьте додати в замовлення Фільтри
В нашому магазині Ви можете одразу замовити фільтри (мастильний, паливний, повітряний, салонний) для проведення повноцінного обслуговування транспортного засобу Читати повністю