Якщо Ви оформили заявку з 9:00 до 18:00, ми перетелефонуємо Вам протягом 30 хвилин.
Якщо Ви оформили заявку після 18:00, ми перетелефонуємо Вам наступного дня до 11:00.
Клас в'язкості: 5W-30
Стандарти: API SERVICE CF, ACEA C3, ACEA C2, API SERVICE SN
Схвалення: FIAT 9.55535-S3, FIAT 9.55535-S1, GM dexos2™, VW 502 00 505 01
Відповідність вимогам: HONDA, SUZUKI, TOYOTA, SUBARU, SSANGYONG, PSA B71 2290, NISSAN, MITSUBISHI, KIA, HYUNDAI
Самовивіз
Доставка по Харкову
Доставка у відділення "Нова пошта"
Моторна олива для бензинових двигунів та дизелів - Euro 4, 5 та 6. 100% Синтетична.
ОСОБЛИВОСТІ
Вдосконалена 100% синтетична олива, яка одночасно забезпечує високий рівень захисту та економію палива. Схвалено GM (General Motors), Mercedes Benz, PSA (Peugeot Citroën) і VAG (Volkswagen, Audi, Skoda і Seat).
Спеціально розроблена для автомобілів останнього покоління, що оснащені бензиновими двигунами та дизелями, атмосферні або з турбонаддувом, непрямим або безпосереднім впорскуванням. Для транспортних засобів, які відповідають нормам стандартів Euro 4, Euro 5 або Euro 6 та для яких реглментуються моторні оливи стандарту ACEA C3, тобто високої в’язкості HTHS (> 3,5 мПа.с) і «Mid SAPS» зі зниженим вмістом сульфатної золи (≤ 0,8%), Фосфору (0,07 ≤ x ≤ 0,09%) і сірки (≤ 0,3%) або моторні оливи стандарту ACEA C2, зі зниженою в’язкістю HTHS (≥ 2,9 мПа.с) і «Mid SAPS» зі зниженим вмістом сульфатної золи (≤ 0,8%), Фосфору (≤ 0,09%) і Сірки (≤ 0,3%).
Рекомендується до застосування, якщо реглментуються енергоощадні моторні оливи "Fuel Economy": стандарту ACEA C2. Дану моторну оливу схвалено PEUGEOT CITROËN AUTOMOBILE відповідно до стандарту PSA B71 2290 для автомобілів PSA до 2017 року. Сумісний з каталітичними нейтралізаторами (CAT) і фільтрами твердих частинок (DPF). Може бути непридатним для використання в деяких двигунах. Завжди перевіряйте посібник користувача, у разі сумнівів.
Двигуни, які відповідають екологічним нормам вмісту шкідливих речовин у відпрацьованих газах EURO IV, EURO V і EURO VI, оснащуються системами доочистки відпрацьованих газів.
Сульфур і фосфор виводить із ладу каталітичний нейтралізатор відпрацьованих газів; сульфатна зола засмічує фільтр твердих часток дизелів, що призводить до скорочення циклів регенерації, швидкого старіння оливи і втрати потужності двигуна.
Специфікація ACEA C3 вимагає від олив високої стійкості оливної плівки і низького вмісту шкідливих речовин у відпрацьованих газах потужних двигунів. Стандарт ACEA C2 вимагає значного зменшення коефіцієнта тертя, що забезпечує збереження енергії і як результат – оптимізація витрати палива.
Motul 8100 X-clean FE 5W-30 створена з використанням синтетичних базових компонентів в суміші із спеціальними модифікаторами тертя та зі зниженим вмістом сульфатної золи, фосфору і сульфуру (SAPS), що створює надійну оливну плівку в двигуні, дозволяє знизити коефіцієнт тертя і забезпечити сумісність із системами доочистки відпрацьованих газів.
Motul 8100 X-clean FE 5W-30 володіє високою змащувальною здатністю, протизношувальними властивостями і стійкістю до високих температур, що зменшує витрату оливи на згоряння. Оливи, які відповідають стандартам ACEA C2 і ACEA C3 дозволяють досягнути розширення інтервалу заміни оливи, визначеного бортовим комп’ютером.
Багато автовиробників, такі як HONDA, KIA / HYUNDAI, MITSUBISHI, NISSAN, SUBARU, SUZUKI, SSANGYONG, TOYOTA,… рекомендують використовувати оливи ACEA C3 в своїх автомобілях, особливо які оснащенні фільтрами твердих часток DPF.
Специфікація MB 229.51 обмежує вміст сульфатної золи, сульфуру і фосфору (SAPS) в оливі, задля забезпечення повної сумісності з системами доочистки відпрацьованих газів Mercedes.
Специфікація MB 229.51 регламентується також для деяких бензинових двигунів MERCEDES, а також для усіх дизелів MERCEDES, які оснащенні чи не оснащенні фільтрами твердих часток DPF, за винятком автомобілів, з вибірковою системою нейтралізації відпрацьованих газів SCR BlueTEC, де вимагається використання моторної оливи із відповідністю специфікації MB 229.52 - Motul Specific 229.52 5W-30 або 8100 X-clean EFE 5W30.
Відповідність вимогам FIAT 9.55535-S1 свідчить про відповідність стандарту ACEA C2 в комбінації із класом в’язкості SAE 5W-30 для забезпечення надійного мащення дизелів з багаторазовим впорскуванням 3л, 1,6л і 2,0л, FIAT, Alfa-Romeo, і LANCIA, починаючи з 2007 року виробництва.
Деякі азійські автовиробники для більшості сучасних дизелів (з 2006 року) висувають вимогу до моторної оливи відповідності стандарту ACEA C2 для максимальної продуктивності і довговічності двигуна. Наприклад, Motul 8100 X-clean FE 5W-30 рекомендується використовувати в двигунах: TOYOTA 2.0л. і 2,2л. D4D; HONDA 2.2л. CDTI і i-DTEC; SUBARU 2.0л. D.
Міжзмінний інтервал: обирається згідно рекомендацій виробника техніки та може бути зміненим з огляду на умови експлуатації автомобіля. Не змішується з оливами, які не відповідають стандартам ACEA C2 чи ACEA C3. Перед застосуванням зверніться до керівництва з експлуатації автомобіля.
ТЕХНІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ
Клас в’язкості, SAE J 300: 5W-30
Густина за температури 20°C (68°F), ASTM D1298: 0,853 г/см³
Кінематична в’язкість за температури 40°C (104°F), ASTM D445: 72,9 мм²/с
Кінематична в’язкість за температури 100°C (212°F), ASTM D445: 12,1 мм²/с
В’язкість HTHS за температури 150°C (302°F), ASTM D4741: 3,5 мПа·с
Індекс в’язкості, ASTM D2270: 163
Температура застигання, ASTM D97: -33°C / -27,4°F
Температура спалаху, ASTM D92: 226°C / 438,8°F
Сульфатна зольність, ASTM D874: 0,77 % маси
Щелочне число, ASTM D2896: 7,1 мг KOH/г
Перевірка оригінальності мастила
Компанії виробники мастил багато уваги приділяють питанням захисту своєї оригінальної продукції. Пропонуємо Вам ознайомитись з інформацією як визначити оригінальність мастила Читати повністю
Не забідьте додати в замовлення Фільтри
В нашому магазині Ви можете одразу замовити фільтри (мастильний, паливний, повітряний, салонний) для проведення повноцінного обслуговування транспортного засобу Читати повністю