Якщо Ви оформили заявку з 9:00 до 18:00, ми перетелефонуємо Вам протягом 30 хвилин.
Якщо Ви оформили заявку після 18:00, ми перетелефонуємо Вам наступного дня до 11:00.
Клас в'язкості: 5W-40
Стандарти: ACEA C3, API SERVICE SN
Схвалення: MS 12991, Renault RN0700, Renault RN0710, VW 505 00 505 01, MB-Approval 229.51, GM dexos2™, FORD WSS-M2C917-A, FIAT 9.55535-T2, FIAT 9.55535-S2, FIAT 9.55535-GH2, BMW LL-04
Самовивіз
Доставка по Харкову
Доставка у відділення "Нова пошта"
Високоякісне синтетичне моторне масло для автомобілів, оснащених прямим впорскуванням і турбонаддувом.
Призначене для бензинових і дизельних двигунів, що відповідають екологічним нормам Євро IV та Євро V. Формула масла має знижений вміст сірки, фосфору і сульфатної золи, що сприяє подовженню ресурсу каталізатора та не забиває сажовий фільтр.
ОСОБЛИВОСТІ
Двигуни, які відповідають вимогам Євро IV та Євро V, мають чутливу систему очищення вихлопних газів. Зола мастильних матеріалів може призвести до забруднення сажового фільтра і зниження потужності двигуна. Фосфор і сірка зменшують ефективність роботи каталізатора у системі нейтралізації вихлопних газів.
Моторне масло відповідає стандарту ACEA C3 і має низький вміст сульфатної золи, фосфору та сірки. Створює стійку масляну плівку та забезпечує сумісність із системами очищення вихлопних газів. Масла ACEA C3 вирізняються високими змащувальними, протизносними властивостями та термостійкістю.
Використання цього масла дозволяє зменшити витрату пального автомобілем і обсяг шкідливих викидів, а також подовжити інтервали заміни масла, що фіксуються бортовим комп’ютером.
Такі автовиробники, як KIA/HYUNDAI, HONDA, MITSUBISHI, NISSAN, SUZUKI, SSANGYONG, рекомендують використовувати масла стандарту ACEA C3, особливо для двигунів, оснащених сажовими фільтрами.
BMW LL-04 висуває суворі вимоги до складу мастильних матеріалів, зокрема для системи Valvetronic і системи нейтралізації вихлопних газів. Стандарт LL-04 підходить для всіх двигунів BMW, випущених після 2004 року, а також для двигунів зі специфікаціями LL-98, LL-01. Масло дозволено до використання в бензинових двигунах BMW лише в країнах ЄС, Швейцарії, Норвегії, Ліхтенштейні. Перед використанням слід ознайомитись із рекомендаціями BMW.
FORD WSS M2C 917A розроблено для FORD Galaxy 1.9 л TDi до 2006 р., FORD Ka 1.2 л Duratec, 1.3 л Duratorq TDCi 2008 р.
dexos2TM — стандарт для дизельних двигунів GM-OPEL (зокрема з фільтром DPF) і більшості бензинових двигунів після 2010 року. Повністю замінює попередні специфікації GM: GM-LL-A-025 (бензин) і GM-LL-B-025 (дизель).
MB 229.51 визначає вміст SAPS (сульфатна зола, фосфор, сірка) для забезпечення сумісності з системами доочистки вихлопних газів Mercedes. Застосовується до бензинових та всіх дизельних двигунів MERCEDES із DPF або без нього.
Porsche A40 вимагає високої стійкості масла до деструкції. Специфікація охоплює всі двигуни Porsche, окрім Cayenne V6 і дизельних двигунів.
RN0710 та RN0700 — стандарти з підвищеними вимогами до сумісності з системами нейтралізації відпрацьованих газів.
RN0700: для всіх бензинових двигунів без турбонаддува (окрім Renault Sport) та дизелів 1,5 DCI без DPF (потужність RN0710: для всіх бензинових двигунів із турбонаддувом та дизельних двигунів без DPF. Не поширюється на дизелі 1,5 DCI без DPF (до 100 к.с.). Для двигунів 2,2 DCI з DPF слід використовувати лише масла RN0710, а не RN0720.
Моторне масло відповідає специфікаціям VW 502 00 та VW 505 01. Має високі миючі та диспергуючі властивості, стійке до загущення через сажу, що утворюється в дизельному двигуні з прямим уприскуванням (окрім двигунів VW з насос-форсунками). Motul 8100 X-clean 5W-40 не застосовується для двигунів, які вимагають VW 504 00 та VW 507 00.
Відповідає вимогам FIAT 9.55535-S2, забезпечує надійне змащування бензинових двигунів FIAT, Alfa Romeo, LANCIA, випущених після липня 2007 року.
ТЕХНІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ
Клас в’язкості, SAE J 300: 5W-40
Густина при 20 °C (68 °F), ASTM D1298: 0,845 г/см³
В’язкість при 40 °C (104 °F), ASTM D445: 84,7 мм²/с
В’язкість при 100 °C (212 °F), ASTM D445: 14,1 мм²/с
В’язкість HTHS при 150 °C (302 °F), ASTM D4741: 3,6 мПа·с
Індекс в’язкості, ASTM D2270: 172
Температура застигання, ASTM D97: -39 °C / -38,2 °F
Температура спалаху, ASTM D92: 234 °C / 453,2 °F
Сульфатна зольність, ASTM D874: 0,8% маси
Лужне число, ASTM D2896: 7,5 мг KOH/г
Початок кристалізації, ASTM D97: -39.0 °C / -38.0 °F
TBN, ASTM D2896: 7.5 мг КОН / г
Перевірка оригінальності мастила
Компанії виробники мастил багато уваги приділяють питанням захисту своєї оригінальної продукції. Пропонуємо Вам ознайомитись з інформацією як визначити оригінальність мастила Читати повністю
Не забідьте додати в замовлення Фільтри
В нашому магазині Ви можете одразу замовити фільтри (мастильний, паливний, повітряний, салонний) для проведення повноцінного обслуговування транспортного засобу Читати повністю