Якщо Ви оформили заявку з 9:00 до 18:00, ми перетелефонуємо Вам протягом 30 хвилин.
Якщо Ви оформили заявку після 18:00, ми перетелефонуємо Вам наступного дня до 11:00.
Клас в'язкості: 5W-30
Стандарти: API SERVICE SP
Самовивіз
Доставка по Харкову
Доставка у відділення "Нова пошта"
Високотехнологічна, 100% синтетична-ESTER, моторна олива спеціально розроблена для бензинових двигунів або дизелів, модифікованих або високопотужних, атмосферних або з турбонаддувом, з безпосереднім впорскуванням або впорскування у впускний колектор, які працюють у широкому діапазоні обертів і температури роботи двигуна, у найжорсткіших дорожніх або гоночних умовах. Підходить для бензинових двигунів та дизелів, для яких регламентовані моторні оливи стандарту API SP та класу в’язкості 5W-30.
Ексклюзивна формула MOTUL 8100 POWER 5W-30 сумісна з біопаливом (особливо з етанолом E85) та системами доочистки відпрацьованих газів. Продукт гарантує захист від LSPI (Low Speed Pre-Ignition) особливо в двигунах малого об’єму, низький клас в’язкості забезпечує полегшений пуск двигуна, покращує його прийомистість та потужніть. Продукт повністю сумісний з каталітичними нейтралізаторами.
Підходить для всіх типів бензину, етилового або неетилованого, етанолу, LPG, дизельного палива та біопалива. Цей тип оливи може бути непридатним для використання в деяких двигунах. Перед використанням завжди перевіряйте інструкцію з експлуатації транспортного засобу.
ОСОБЛИВОСТІ
Технологія ESTER: 100% синтетична формула основу якої складають складні ефіри, що забезпечує виняткову стійкість оливної плівки при дуже високих температурах роботи двигуна, що забезпечує максимальну потужність та крутний момент, а також відмінний захист від зносу. Стабільний тиск оливи незалежно від умов використання, на дорозі чи в гонках.
Бензинові двигуни з турбонаддувом та безпосереднім впорскуванням мають схильність до передзаймання в камерах згоряння. Цей тип самозаймання та ненормального горіння видає звук металевого шуму із камери згоряння та іноді може характеризуватись короткочасною втратою потужності. Це явище, називається LSPI (Low Speed PreIgnition), воно створює дуже високий тиск в камері згоряння, що може призвести до пошкодження поршня та зрештою виходу з ладу двигуна.
Для бензинових двигунів останнього покоління, які оснащені системами прямого впорскування та турбокомпресорами, API розробила стандарт API SP для моторних олив, щоб гарантувати ідеальний захист бензинових двигунів, в яких може виникати це явище.
Стандарт API SP повністю сумісний із попередніми версіями API SN та всіх попередніх стандартів API. Моторні оливи які відповідають вимогам API SP забезпечують виняткову стійкість до окиснення, кращий захист від утворення відкладень, краще підтримують чистоту робочих поверхонь, захист від зносу та кращу прокачуваність оливи особливо під час холодних пусків, що забезпечує економію палива протягом усього міжзмінного інтервалу.
Окрім зворотної сумісності, порівняно з API SN і API SN Plus, стандарт API SP забезпечує кращу потужність та значно краще захищає від явища LSPI для бензинових двигунів малого об’єму із турбонаддувом та прямим впорскуванням палива.
MOTUL 8100 POWER 5W-30 відповідає всім цим дуже жорстким вимогам які включає в себе стандарт API SP, повну сумісність із використанням біопалива, такого як LPG (скраплений нафтовий газ), CNG (стиснений природний газ) та біоетанол, при використанні біопалива на етанолі у співвідношенні суміші до 85% (біоетанол – E85).
Клас в'язкості SAE 5W-30 мінімізує коефіцієнт тертя в режимі гідродинамічного мащення, забезпечує економію палива, особливо коли олива не прогріта, забезпечує відмінну прокачуваність оливи під час пуску, швидше підвищення тиску оливи, швидке збільшення обертів та швидкий прогрів двигуна. Цей тип оливи дозволяє зменшити витрату палива, що мінімізує викиди парникових газів (CO2).
ТЕХНІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ
Клас в'язкості, SAE J 300: 5W-30
Густина при 20°C (68°F), ASTM D1298: 0.844 г/см³
В'язкість при 40°C (104°F), ASTM D445: 64.2 мм²/с
В'язкість при 100°C (212°F), ASTM D445: 10.8 мм²/с
В'язкість HTHS при 150°C (302°F), ASTM D4741: 3.2 мПа·с
Індекс в'язкості, ASTM D2270: 160
Температура застигання, ASTM D97: -45.0°C / -49.0°F
Температура спалаху, ASTM D92: 248.0°C / 478.0°F
Сульфатна зольність, ASTM D874: 0.84% маси
Лужне число, ASTM D2896: 7.9 мг KOH/г
Перевірка оригінальності мастила
Компанії виробники мастил багато уваги приділяють питанням захисту своєї оригінальної продукції. Пропонуємо Вам ознайомитись з інформацією як визначити оригінальність мастила Читати повністю
Не забідьте додати в замовлення Фільтри
В нашому магазині Ви можете одразу замовити фільтри (мастильний, паливний, повітряний, салонний) для проведення повноцінного обслуговування транспортного засобу Читати повністю