Motul 8100 Eco-lite 5W-30

Об єм:
557

Клас в'язкості: 5W-30

Стандарти: API SERVICE SP-RC, ILSAC GF-6A

Схвалення: FIAT 9.55535-CR1, CHRYSLER MS-6395, FORD WSS-M2C929-A, FORD WSS-M2C946-A, FORD WSS-M2C946-B1, FORD WSS-M2C961-A1, GM 4718 M, GM 6094 M, GM dexos1 Gen3, VW C 530 34

Відповідність вимогам: FORD, FIAT, DODGE, CHRYSLER, ACURA, INFINITI, KIA, LEXUS, MAZDA, MITSUBISHI, NISSAN, SUBARU, TOYOTA, HYUNDAI, HONDA, GENESIS

Самовивіз

Харків, вул. Георгія Тарасенка 35
В наявності
Безкоштовно

Доставка по Харкову

Безкоштовна доставка на замовлення від 1500 грн
В наявності
від 100 грн

Доставка у відділення "Нова пошта"

Від 1500 грн — доставка за наш рахунок (при оплаті)
1-3 дні
За тарифами перевізника

Питання і відгуки Motul 8100 Eco-lite 5W-30

Ваш відгук може бути першим!

100% синтетична енергоощадна моторна олива, cпеціально розроблена для сучасних бензинових двигунів з турбонаддувом або атмосферних, непрямим або безпосереднім впорскуванням, для яких регламентуються моторні оливи з низьким коефіцієнтом тертя та низькою HTHS (High Temperature High Shear) в'язкістю (≥2.9 мПа.с).

Використовується в усіх сучасних бензинових двигунах, для яких регламентуються енергоощадні оливи класом в’язкості 30 (дотримання стандартів API SP і/чи ILSAC GF-6a). Схвалена згідно специфікації GM-dexos1™ GEN3 від GM для бензинових двигунів, яка регламентується такими автовиробниками: BUICK, CADILLAC, CHEVROLET, GM, GMC, OPEL і VAUXHALL. Сумісна з каталітичними нейтралізаторами.

Даний тип олив може бути несумісний з деякими двигунами. Перед застосуванням обов'язково звіритися інструкцією з експлуатації транспортного засобу.

ОСОБЛИВОСТІ

Стандарт API SP повністю сумісний зі стандартом API SN і всіма попередніми стандартами API. Специфікація API SP-RC «Resource Conserving» ще більш вимоглива до вимог енергоощадності. Оливи API SP забезпечують виняткову стійкість до окислення, кращий захист від утворення відкладень, кращий контроль чистоти двигуна, захист від зносу та покращена прокачуваність при низьких температурах для економії палива протягом усього міжзмінного інтервалу. Окрім зворотної сумісності, порівняно з API SN та API SN Plus, стандарт API SP забезпечує кращий захист від LSPI для бензинових двигунів із турбонаддувом із безпосереднім впорскуванням.

Базуючись на специфікації API SP, стандарт ILSAC GF-6A для мастильних матеріалів класу в’язкості 30 є ще суворішим, особливо щодо показників економії палива. Вимоги щодо «Енергоощадності», а також подовжених міжзмінних інтервалів, чистоти поршнів/кілець, сумісності з ущільнювачами і зниженого вмісту фосфору для сумісності систем доочищення відпрацьованих газів. Специфікація ILSAC GF-6A забезпечує ідеальний захист двигуна при використанні бензину, що містить до 85% етанолу (E85).

Стандарт GM dexos1™ підходить для всіх бензинових двигунів GM, починаючи з 2011 модельного року і далі, для яких регламентуються моторні оливи dexos1 (окрім країн в Європі). Специфікація GM dexos1™ призначена для бензинових двигунів та замінює GM-LL-A-025, GM 6094M та GM 4718M. GM dexos1™ також має зворотну сумісність для бензинових двигунів GM, випущених до 2011 року.

Стандарт GM dexos1™ поєднує в собі дуже суворі вимоги міжнародних стандартів, таких як API, ACEA та ILSAC, а також спеціальні вимоги GM, щоб підтвердити вимоги енергоощадності та захисту двигунів. GM розробив свій стандарт dexos1™, для забезпечення вимог високої термоокисної стабільності, запобігання збільшення класу в'язкості через накопичення сажі, яка утворюється в процесі експлуатації. Бензинові двигуни з турбонаддувом і безпосереднім впорскуванням мають певний ризик виникнення самозаймання. Цей тип самозаймання видає "металей звук" із камер згоряння та іноді пов’язаний із короткочасною втратою потужності. Це явище, яке називається LSPI - Low Speed Pre-Ignition, або також Rumble, створює дуже високі піки тиску в камері згоряння, що може призвести до пошкодження поршнів і, зрештою, до руйнування двигуна.

Для своїх малооб'ємних бензинових двигунів останнього покоління, які оснащені системами безпосереднього впорскування та турбокомпресорами, GM розробила стандарти dexos1™ GEN2 та dexos1™ GEN3 для моторних олив, щоб гарантувати захист цих двигунів від явища LSPI. Подібним чином стандарт API SP гарантує захист від LSPI, щоб захистити бензинові двигуни з турбонаддувом із безпосереднім впорскуванням.

Деякі OEM-виробники вимагають для своїх найсучасніших бензинових двигунів моторні оливи стандартів API SPRC, API SP, API SN, SN-RC, SN Plus і ILSAC GF-6A або GF-5, щоб гарантувати максимальну потужність та захист.

Специфікації CHRYSLER MS-6395 (відповідність GF-4), FORD WSS-M2C929-A (відповідність GF-4), FORD WSSM2C946-A (відповідність GF-5), FORD WSS-M2C946-B1 (відповідність GF-5, SN-RC і SN Plus) і FORD WSS-M2C961- A1 (відповідність GF-6, SP-RC і SN Plus) відображають цей тип вимог. У групі FCA (Fiat Chrysler Automobiles) специфікація FIAT 9.55535-CR1 відображає специфікацію CHYSLER MS-6395 у Fiat.

У контексті спільного використання двигуна та платформи автомобіля специфікація Volkswagen VWC 530 34 відображає специфікацію Ford WSS-M2C961-A1 для таких транспортних засобів, як VW Amarok з 2022 року на базі платформи Ford T6.

Інші приклади можливого використання MOTUL 8100 Eco-lite 5W-30 для цих OEM-виробників, які прагнуть економії палива: бензинові двигуни HONDA, SUBARU та TOYOTA. MOTUL 8100 Eco-lite 5W-30 відповідає всім цим дуже високим вимогам до потужності та захисту двигуна, встановленим GM, зокрема, для стандарту dexos1™, повної сумісності з використанням біопалива, такого як LPG (скраплений нафтовий газ), CNG (стиснений природний газ) та біоетанол (якщо доступний на станції), при використанні біопалива у співвідношенні до 85% (біоетанол). – E85).

MOTUL 8100 Eco-lite 5W-30 забезпечує відмінне мащення, захист від зношування та стійкість до високих температур для зменшення витрати оливи на угар, покращує прокачуваність оливи під час пуску для швидшого підвищення тиску оливи, швидшого підвищення обертів, швидшого досягнення робочої температури та економії палива. Цей тип оливи дозволяє скоротити витрату палива і, таким чином, мінімізує викиди парникових газів (CO2).

Міжзмінний інтервал: обирається згідно рекомендацій виробника техніки і може бути змінений з огляду на умови експлуатації автомобіля. Motul 8100 ECO-lite 5W-30, за необхідності, може змішуватись з оливами на синтетичній чи мінеральній основі. Перед використанням зверніться до керівництва з експлуатації автомобіля.

ТЕХНІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ

Клас в’язкості, SAE J 300: 5W-30
Початок кристалізації, ASTM D97: -39°C
Густина при 20°C (68°F), ASTM D1298: 0,847 г/см³
Кінематична в’язкість при 40°C (104°F), ASTM D445: 67 мм²/с
Кінематична в’язкість при 100°C (212°F), ASTM D445: 11,4 мм²/с
Індекс в’язкості, ASTM D2270: 166
В’язкість HTHS при 150°C (302°F), ASTM D4741: 3,3 мПа·с
Температура спалаху, ASTM D92: 228°C
Сульфатна зольність: 0,85% маси
Лужне число, ASTM D2896: 8,5 мг KOH/г

Перевірка оригінальності мастила

Компанії виробники мастил багато уваги приділяють питанням захисту своєї оригінальної продукції. Пропонуємо Вам ознайомитись з інформацією як визначити оригінальність мастила Читати повністю

Не забідьте додати в замовлення Фільтри

В нашому магазині Ви можете одразу замовити фільтри (мастильний, паливний, повітряний, салонний) для проведення повноцінного обслуговування транспортного засобу Читати повністю

(099) 281-06-24
(073) 281-06-24

-->