Motul 8100 Eco-lite 5W-20

Об єм:
628

Клас в'язкості: 5W-20

Стандарти: API SERVICE SP-RC, ILSAC GF-6A

Схвалення: GM dexos1™ Gen 2, FORD WSSM2C945-B1, FORD WSS-M2C945-A, FORD WSS-M2C930-A, FIAT 9.55535-CR1, CHRYSLER MS-6395

Самовивіз

Харків, вул. Георгія Тарасенка 35
В наявності
Безкоштовно

Доставка по Харкову

Безкоштовна доставка на замовлення від 1500 грн
В наявності
від 100 грн

Доставка у відділення "Нова пошта"

Від 1500 грн — доставка за наш рахунок (при оплаті)
1-3 дні
За тарифами перевізника

Питання і відгуки Motul 8100 Eco-lite 5W-20

Ваш відгук може бути першим!

100% синтетична моторна олива з енергозберігаючими властивостями, спеціально розроблена для сучасних потужних бензинових двигунів легкових автомобілів, зокрема з турбонаддувом і системою безпосереднього впорскування, де передбачено використання олив із низьким коефіцієнтом тертя та дуже низькою HTHS-в’язкістю (≥ 2,6 мПа·с) — в’язкість при високій температурі та високій швидкості зсуву.

Призначена для сучасних двигунів, що потребують мастил із класом в’язкості SAE 5W-20 та енергозберігаючими властивостями (відповідність стандартам API SP-RC, API SP та/або ILSAC GF-6a).

Схвалено за стандартом GM dexos1™ GEN2 для всіх нових бензинових двигунів марок: BUICK, CADILLAC, CHEVROLET, GM, GMC, OPEL та VAUXHALL.

Сумісна з каталізаторами (каталітичними нейтралізаторами).

Цей тип оливи може бути непридатним для деяких типів двигунів. У разі сумнівів обов’язково зверніться до інструкції з експлуатації транспортного засобу.

ОСОБЛИВОСТІ

Стандарт API SP має повну зворотну сумісність із попередніми вимогами API SN і нижче.
Стандарт API SP-RC (Resource Conserving – ресурсозбереження) є більш вимогливим щодо енергозберігаючих властивостей.

Мастила зі стандартом API SP забезпечують високу стійкість до окислення, захист від утворення відкладень, чистоту двигуна, а також зменшують зношування й мають відмінну текучість при низьких температурах, що сприяє економії пального протягом усього інтервалу між замінами оливи.

Стандарт ILSAC GF-6a, побудований на основі API SP, ще жорсткіше регламентує енергозберігаючі властивості. Окрім вимог до економії пального для малов’язких олив, передбачається:

  • подовжений інтервал заміни;

  • чистота поршнів і поршневих кілець;

  • сумісність із ущільнювачами;

  • знижений вміст фосфору — для сумісності з системами очищення вихлопу.

ILSAC GF-6a також гарантує відмінний захист двигуна при використанні пального з вмістом етанолу до 85% (E85).

Специфікація GM dexos1™ введена для бензинових двигунів GM з 2011 модельного року і є наступником стандартів GM-LL-A-025, GM 6094M, GM 4718M.
Вона сумісна з попередніми поколіннями бензинових двигунів GM (до 2011 року) — за винятком сервісного застосування в Європі.
dexos1™ об'єднує вимоги API, ACEA, ILSAC, а також власні вимоги GM до:

  • теплостійкості,

  • чистоти двигуна,

  • довговічності.

У нових бензинових турбодвигунах з безпосереднім впорскуванням існує ризик виникнення LSPI (Low Speed Pre-Ignition – передчасне займання при низьких обертах).
Це явище супроводжується металевим стуком у камері згоряння, короткочасною втратою потужності й може призвести до пошкодження поршня та навіть відмови двигуна.
Щоб уникнути LSPI, GM розробив специфікацію dexos1™ GEN2, яка враховує ці ризики.

API SP також перекриває вимоги щодо захисту від LSPI, тому є надійним для малооб’ємних турбованих двигунів з безпосереднім уприскуванням.

Для гарантії максимальної ефективності та довговічності, деякі автовиробники рекомендують використовувати мастила з такими стандартами:
API SP-RC, API SP, API SN, SN-RC, SN Plus, ILSAC GF-6a, GF-5, а також:

  • CHRYSLER MS6395 (GF-4)

  • FORD M2C 930-A (GF-4)

  • FORD M2C 945-A (GF-5)

  • FORD WSS M2C 945-B1 (GF-5, SN-RC, SN Plus)

Специфікація FIAT 9.55535-CR1 (FCA Group – Fiat Chrysler Automobiles) є аналогом CHRYSLER MS6395.

MOTUL 8100 ECO-LITE 5W-20 повністю відповідає жорстким вимогам GM, включно зі специфікацією dexos1™, і сумісна з альтернативними видами пального, зокрема:

  • LPG (зріджений нафтовий газ),

  • CNG (стиснений природний газ),

  • етанол (до 85% у складі пального — E85).

Клас в’язкості SAE 5W-20 знижує гідродинамічне тертя і сприяє економії пального в холодну пору року.

Гарна прокачуваність оливи при холодному запуску забезпечує швидкий набір тиску в системі і вихід двигуна на оптимальний температурний та швидкісний режим.

Це мастило також сприяє зменшенню впливу на довкілля, завдяки зниженню споживання пального та зменшенню викидів парникових газів (CO₂).

ТЕХНІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ

  • Клас в’язкості, SAE J 300: 5W-20
  • Густина при 20°C (20°F), ASTM D1298: 0,847 г/см³
  • Кінематична в’язкість при 40°C (104°F), ASTM D445: 44,7 мм²/с
  • Кінематична в’язкість при 100°C (212°F), ASTM D445: 8,5 мм²/с
  • В’язкість HTHS при 150°C (302°F), ASTM D4741: 2,6 мПа·с
  • Індекс в’язкості, ASTM D2270: 170
  • Температура застигання, ASTM D97: -42°C / -43,6°F
  • Температура спалаху, ASTM D92: 236°C / 456,8°F
  • Сульфатна зольність, ASTM D874: 0,85% маси
  • Лужне число, ASTM D2896: 8,5 мг KOH/г

Перевірка оригінальності мастила

Компанії виробники мастил багато уваги приділяють питанням захисту своєї оригінальної продукції. Пропонуємо Вам ознайомитись з інформацією як визначити оригінальність мастила Читати повністю

Не забідьте додати в замовлення Фільтри

В нашому магазині Ви можете одразу замовити фільтри (мастильний, паливний, повітряний, салонний) для проведення повноцінного обслуговування транспортного засобу Читати повністю

(099) 281-06-24
(073) 281-06-24

-->