Якщо Ви оформили заявку з 9:00 до 18:00, ми перетелефонуємо Вам протягом 30 хвилин.
Якщо Ви оформили заявку після 18:00, ми перетелефонуємо Вам наступного дня до 11:00.
Клас в'язкості: 5W-30
Стандарти: ACEA C1
Схвалення: FORD WSS-M2C934-B
Відповідність вимогам: MAZDA
Самовивіз
Доставка по Харкову
Доставка у відділення "Нова пошта"
Моторна олива для бензинових і дизельних двигунів, що відповідають стандартам Euro 4, 5 і 6.
Technosynthese®
ОСОБЛИВОСТІ
Високотехнологічна енергозберігаюча моторна олива Technosynthese® з підвищеними експлуатаційними характеристиками.
Рекомендується для автомобілів FORD і JLR (JAGUAR і LAND ROVER).
Спеціально розроблена для сучасних автомобілів, обладнаних бензиновими або дизельними двигунами, атмосферними або з турбонаддувом, з розподіленим або безпосереднім упорскуванням пального, для яких передбачене використання енергозберігаючих олив стандарту ACEA C1. Цей стандарт передбачає низьку динамічну в’язкість HTHS і мінімальний вміст сульфатної золи, фосфору й сірки — технологія Low SAPS.
Сумісна з каталітичними нейтралізаторами та сажовими фільтрами дизельних двигунів (DPF).
Може бути несумісною з деякими двигунами — перед використанням обов’язково ознайомтесь із керівництвом користувача.
Двигуни, що відповідають нормам Euro 4, Euro 5 і Euro 6, обладнані чутливими системами нейтралізації відпрацьованих газів.
Сірка та фосфор блокують роботу каталізаторів, знижуючи ефективність очищення вихлопу. Крім того, сульфатна зола накопичується в сажовому фільтрі (DPF), що скорочує цикл його регенерації, прискорює старіння оливи, підвищує витрати пального та знижує потужність двигуна.
Jaguar і Land Rover розробили власні вимоги до моторних олив під кодом STJLR, тому специфікація FORD WSS-M2C 934-B була адаптована для цих марок у вигляді STJLR.03.5005.
Цей стандарт висуває жорсткі вимоги до стійкості масляної плівки, антиокислювальних, протизношувальних, миючих і диспергуючих властивостей, а також до покращеної паливної економічності — не менше ніж 3% у порівнянні з референсною оливою класу SAE 15W-40.
STJLR.03.5005 застосовується до всіх дизельних двигунів Jaguar і Land Rover об’ємом 2.2L TD4, 3.0L V6 останніх поколінь із сажовими фільтрами (DPF), починаючи з 2012 року, а також у випадках, коли потрібна олива за специфікацією FORD WSS-M2C 934-B (із 2006 року).
Компанія Mazda у своїх рекомендаціях зазначає використання олив зі схваленням JASO DL-1 або ACEA C1 для покращення паливної економічності та збільшення ресурсу дизельних двигунів з DPF, випущених після 2005 року.
Для двигунів Mazda SKYACTIV-D 2.2L з 2012 модельного року передбачене використання моторної оливи класу ACEA C3 з в’язкістю 0W-30 або 5W-30 — у таких випадках рекомендується продукт MOTUL 8100 X-CLEAN EFE 5W-30.
Моторні оливи стандарту ACEA C1 знижують негативний вплив на довкілля шляхом зменшення витрати пального, відповідно — і викидів парникових газів (CO₂), а також дозволяють збільшити інтервали заміни оливи, визначені бортовим комп’ютером.
Інтервал заміни моторної оливи визначається автовиробником і може змінюватися залежно від умов експлуатації.
Не змішувати з моторними оливами, що не відповідають вимогам ACEA C1.
Перед використанням ознайомтесь із керівництвом з експлуатації транспортного засобу.
ТЕХНІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ
Клас в'язкості SAE J 300: 5W-30
Густина при 20 ° C (68 ° F): 0.850
В'язкість при 40°C (104°F) ASTM D445: 57.4 мм²/с
В'язкість при 100°C (212°F) ASTM D445: 10.8 мм²/с
HTHS в'язкість при 150°C (302°F) ASTM D4741: 3.3 мПа*с
Індекс в'язкості ASTM D2270: 165.0
Початок кристаліазації ASTM D97: -37°C / -37°F
Сульфатна зола ASTM D874 % маси: 0.44
TBN ASTM D2896: 4.9 мг КОН / г
Температура спалаху ASTM D92: 229.0 °C / 444.0 °F
Перевірка оригінальності мастила
Компанії виробники мастил багато уваги приділяють питанням захисту своєї оригінальної продукції. Пропонуємо Вам ознайомитись з інформацією як визначити оригінальність мастила Читати повністю
Не забідьте додати в замовлення Фільтри
В нашому магазині Ви можете одразу замовити фільтри (мастильний, паливний, повітряний, салонний) для проведення повноцінного обслуговування транспортного засобу Читати повністю