Якщо Ви оформили заявку з 9:00 до 18:00, ми перетелефонуємо Вам протягом 30 хвилин.
Якщо Ви оформили заявку після 18:00, ми перетелефонуємо Вам наступного дня до 11:00.
Клас в'язкості: 10W-40
Стандарти: ACEA E8, ACEA E7-22, ACEA E11, API SERVICE CI-4
Схвалення: VOLVO VDS-3, Mack EO-N, DTFR 15C110, CUMMINS CES 20077, CUMMINS CES 20076
Самовивіз
Доставка по Харкову
Доставка у відділення "Нова пошта"
Олива нового покоління Low SAPS для високонавантажених дизельних двигунів.
ENEOS Grand-LA 10W-40 — це олива нового покоління для важких дизельних двигунів, створена на основі технології Low SAPS (низький вміст сірки, сульфатної золи та фосфору) для захисту систем доочищення вихлопних газів вантажівок, автобусів та спеціальної техніки. Спеціально розроблена для новітніх двигунів (EURO 4 та EURO 5) з дизельними сажовими фільтрами (DPF), а також для двигунів EURO 4, оснащених системами SCR. Забезпечує відмінний захист також для двигунів EURO 3 та старіших — європейських, американських та японських.
Особливі переваги
Виняткова чистота поршнів
Унікальна формула забезпечує чистоту поршнів, що сприяє ефективній та надійній роботі двигуна.
Подовжений строк служби двигуна
Перевищує вимоги стандартів зносостійкості європейських, американських і японських двигунів. Мінімізує зношування, полірування циліндрів і знос ГРМ.
Стійкість до зсуву в’язкості
Стабільний модифікатор в’язкості стійкий до механічного зсуву, що забезпечує стабільну в’язкість протягом усього терміну експлуатації.
Економія пального
Забезпечує помітне зниження витрати пального порівняно зі звичайними оливами SAE 15W-40.
Нижчі експлуатаційні витрати
Сприяє:
зменшенню простоїв,
стабільно високій продуктивності,
продовженню ресурсу DPF,
економії пального,
підвищенню залишкової вартості техніки.
Застосування
Високопродуктивні дизельні двигуни європейських вантажівок, особливо Daimler, Volvo Trucks та MAN Euro IV & V з DPF та іншими системами доочищення.
Підходить для автобусів і вантажівок з двигунами, розрахованими на роботу на 100% CNG, але з високими вимогами до TBN (MB, MAN, Volvo).
Універсальна олива для Cummins, Mack, Caterpillar та більшості японських двигунів.
Рекомендації та специфікації
API CI-4
ACEA E8/E11/E7-22
Daimler Trucks DTFR 15C110 (ex MB 228.51)
MAN M3477 / M3271-1 / M3271-3
MTU Type 3.1
Volvo VDS-3
Renault Trucks RLD-2 / RXD / RGD
Mack EO-N
Cummins CES 20076/77
Deutz DQC IV-18LA / DQC TTCD
JASO DH-2
Caterpillar ECF 1a
Типові показники
Градація SAE: 10W-40
Густина при 20°C: 0.864 г/см³
Температура спалаху (COC): 238°C
Кінематична в’язкість при 40°C: 101.4 мм²/с
Кінематична в’язкість при 100°C: 14.8 мм²/с
В’язкість HTHS: 4.2 mPa·s (cP)
Індекс в’язкості: 152
Температура застигання: –39°C
TAN: 2.3 мг KOH/100 г
TBN: 8.1 мг KOH/100 г
Сульфатна зольність: 1.5 %
Перевірка оригінальності мастила
Компанії виробники мастил багато уваги приділяють питанням захисту своєї оригінальної продукції. Пропонуємо Вам ознайомитись з інформацією як визначити оригінальність мастила Читати повністю
Не забудьте додати в замовлення Фільтри
В нашому магазині Ви можете одразу замовити фільтри (мастильний, паливний, повітряний, салонний) для проведення повноцінного обслуговування транспортного засобу Читати повністю